Výsledky vyhledávání pro "live service hry"
Live service hry od PlayStationu budou odlišné a cílit na jiné hráče
Týmy pod PlayStationem skvěle zvládají příběhové akční adventury pro jednoho hráče. Sony si ale chce ukrojit kus také z koláče multiplayerových her a do tří let má v plánu uvést na trh až 12 her.
Ubisoft tlačí své hry do live service. Po Assassin's Creed se stejnou cestou vydává Far Cry
Výkonný producent Far Cry, Dan Hay, opouští Ubisoft. Přidává se k mnoha veteránům, kteří se se společností v poslední době rozloučili. Stejně začal odliv u Assassin's Creed.
GTA 6 jako FAKT vyjde příští rok... i na počítače?
Sony se nevzdává touhy vydávat live-service hry. Phil Spencer prozatím prohlašuje, že každá hra studií Xbox může vyjít na konzoli PlayStation 5. Nejen o tom si budeme povídat v nové epizodě SHOWTIME!
Kreativní studio Bungie přechází pod PlayStation, aby spolupracovalo s ostatními týmy na live service hitech
Sony se nenechala neúspěchem Concordu a nevolí hráčů odradit a pokračuje ve své strategii přinést na konzole PlayStation a počítače multiplayerové hry. Za tímto účelem bylo koupeno Bungie.
Hráči CHTĚJÍ mikrotransakce, tvrdí výsledky od EA…
EA nejvíce vydělává... z mikrotransakcí. Hogwarts Legacy 2 pro změnu naznačují další pracovní nabídky a Sony se nevyhlo propouštění, to se dotklo studia Bungie. Novinkový pořad 90VTEŘIN začíná.
PlayStation rozdělil studia. Některá dělají příběhové hry a další se snaží o evoluci a live service
Ještě před dnešní prezentací State of Play shrnula Sony svou strategii. Hideaki Nishino a Hermen Hulst jako dva noví šéfové PlayStationu přiblížili budoucnost společnosti.
GTA VI se odkládá a Fortnite chystá comeback na iOS?!
Jim Ryan má před sebou poslední týden v PlayStationu, tvůrci Days Gone chystají nový live-service titul, Epic Games Store míří na iOS a Android. Tohle a mnohem více v dnešní epizodě 90VTEŘIN!
Tvůrci Days Gone chystají AAA live service hru
Fanoušci Days Gone už oplakali, že druhý díl nevznikne. Místo pokračování motorkářské postapokalyptické akce v Bend Studios chystají zbrusu novou značku. Ta využije Days Gone.
Trh s AAA hrami je nepředvídatelný, vadí Warner Brosu. a zaměřuje se na live service a mobilní tituly
Jednou za čas se hráči příběhových singleplayerových her ocitnou v očích velkých vydavatelů na vedlejší koleji. Vážná nákaza postihla EA za dob Riccitiella, z části Ubisoft a pokouší se o další!
Chce se PlayStation zbavit exkluzivit?
PlayStation hlásá, že chce více podporovat počítač. Znamená to, že vymizí exkluzivity? Unikla jedna z verzí The Sims 5 a DOOM si zahrajete i na zahradní sekačce. Začíná nová epizoda 90VTEŘIN.
Ubisoft lže o svých předražených hrách
Ubisoft musí obhajovat kvalitu i vysokou cenovku Skull & Bones. Videohry si dle vývojářů zaslouží mikrotransakce a Nintendo Switch 2 by mělo vyjít tento rok. Shrneme vám novinky za 90VTEŘIN.
Subnautica 2 bude postupně rozšiřována novým obsahem po vzoru live service her
Fanoušci podmořského survivalu Subnautica netrpělivě čekají na první pořádné detaily o pokračování. Vývoj byl potvrzen před necelými dvěma roky inzerátem. Teď hru zmínil vydavatel.
Sony si uvědomuje, že akvizice Activisionu Blizzard je pro ni obrovskou hrozbou
Sony si všímá, že Xbox má nyní více studií a je vyzbrojen silnými live service hrami. Také poukazuje na rozsah v oblasti mobilních zařízení. Navzdory všemu hodlá Sony zůstat u her za plnou cenu.
The Last of Us Online zrušeno. Naughty Dog chtějí zůstat studiem zaměřeným na hry pro jednoho hráče
Ambice Sony uspět ve světě online her dostávají velkou ránu. Oficiálně byl zrušen samostatný multiplayerový projekt The Last of Us. Je nad možnosti studia Naughty Dog.
Nemějte strach. Wonder Woman nakonec live service nebude, potvrzuje Warner Bros.
Spekulace o tom, že Wonder Woman vyjde jako singleplayerový live service titul, vystrašila nejednoho fanouška DC univerza. Warner Bros. ale naštěstí popřel, že by se vývoj ubíral tímto směrem.
Příběhovou akci Wonder Woman může zkazit live service
Očekávaná Wonder Woman od autorů Middle-earth: Shadow of War byla představena na konci roku 2021 jako hra odehrávající se v otevřeném světě. Lákala na vylepšení systému Nemesis.
Warner Bros. přeměňuje své největší značky na live service
Live service. Dvě slova, která ve snech straší příznivce příběhovek pro jednoho hráče. Do vod postupně obohacujících se her teď vstupuje Warner Bros. se značkami Harry Potter, Tron, Mortal Kombat.
Sony o prodejích PlayStationu 5 a Marvel's Spider-Man 2. Přiznává odklad live service her
Za deset dnů oslaví PlayStation 5 tři roky na trhu. Sony se konečně podařilo vyrobit dostatečné množství kusů a je připravena uspokojit poptávku po své nejnovější konzoli.
Sony propouští také ve studiu Bungie a brzdí ambice s live service hrami
Dalším studiem Sony, které po Naughty Dog a Visual Arts postihlo propouštění, je Bungie. V současné době nevíme, s kolika zaměstnanci se musejí tvůrci Destiny rozloučit.
Podle šéfa PlayStationu ničí Xbox Game Pass celé videoherní odvětví
Jim Ryan, generální ředitel Sony Interactive Entertainment, se vyjádřil velmi skepticky o Xbox Game Passu. Také potvrdil, že příběhově bohaté hry pro jednoho hráče jsou základem Sony.
Sony investuje do výzkumu a vývoje her rekordní částku
V Sony Group se pro současný fiskální rok rozhodli do výzkumu a vývoje her investovat rekordní částku. Investice představuje 60 % veškerých výdajů firmy na výzkum a vývoj.
Crash Team Rumble ukazuje typické neduhy live-service her
Přízračný projekt Wumpa League se konečně dočkal svého vydání pod názvem Crash Team Rumble. A jak nakonec dopadl? No… To je trochu náročnější otázka, na kterou se pokusí tato recenze odpovědět.
Hideo Kojima letí do vesmíru?!
Hideo Kojima překračuje hranice, kde to jen jde. I ve vesmíru. Call of Duty: Modern Warfare III by zase mělo vyjít ještě v listopadu a u Marvel's Spider-Man 2 si musíte připlatit. Tohle je 90VTEŘIN.
Nepovedená sci-fi akce Anthem od BioWare byla vytvořena za pouhých 15 měsíců
Po vydání hry The Lord of the Rings: Gollum a jejím špatném přijetí se někteří vývojáři rozhodli podělit o své zkušenosti a odhalili své největší komerční a/nebo kritické neúspěchy.
Propouštění v PlayStation Visual Arts, nejspíš kvůli problémům u The Last of Us
Na povrch vyplouvají další detaily týkající se problémů Sony vytvořit live service hry s potenciálem dlouhodobě uspět. Teď to odneslo interní produkční studio PlayStation Visual Arts.
Sony chce vydávat alespoň dvě velké hry ročně
Japonská společnost bude také více investovat do nových značek. Dozvěděli jsme se rovněž, jak hodlá Sony rozdělit investice do live service titulů a „tradičních“ her.
Sony očekává menší prodeje her. Spider-Man 2 je možná jedinou velkou hrou letoška
Nejprve dobrá zpráva. Sony ujistila investory, že Marvel's Spider-Man 2 vyjde v tomto fiskálním roce. Je ale otázkou, kolik her od PlayStation Studios vlastně bude. Plus další míří na PC.
Sony koupila tým Firewalk s bývalými vývojáři Call of Duty a Destiny
V budoucnu chce být Sony spojována nejen s propracovanými hrami pro jednoho hráče, ale také s těmi multiplayerovými. Kvůli tomu koupila loni Destiny a letos další specialisty.
Ani letos si nezahrajeme Suicide Squad: Kill the Justice
Pokud máte v kalendáři poznamenáno, že Suicide Squad: Kill the Justice League vyjde 26. 5. letošního roku, tak tenhle termín škrtněte a běžte si koupit kalendář na rok 2024.
Nová Mafia poprvé zmíněna v inzerátu studia Hangar 13. Může klást důraz na stealth a mít multiplayer
První inzerát zmiňuje nový díl oblíbené série Mafia, která vznikla v České republice. Pracovní nabídka uvádí také stealth, zatímco jiná multiplayer. V Hangaru 13 má ale vznikat ještě něco.
Multiplayerový Horizon připomíná grafikou Fortnite
Odhaluje to dvanáctiminutové video z hraní, které uniklo na internet. Pochází ze silně rozpracované verze hry. I přesto ale odhaluje několik zajímavostí o dalším live service od PlayStationu.
Bungie za podpory Sony pracuje na několika neoznámených projektech
Když Sony v loňském roce koupila studio Bungie za 3,6 miliardy dolarů, bylo jasné, že bývalí tvůrci série Halo nebudou dělat pouze multiplatformní Destiny, ale výrazně přispějí u live service.
Diablo 4 vyjde dříve, než očekáváme a zabaví na tisíce hodin
Kdyby mi někdo položil otázku, kdy vyjde Diablo 4, odpověděl bych, že nejdříve ve druhé polovině roku 2023. Podle nových neoficiálních informací bych ale neměl pravdu.
Cyberpunk 2 a nová trilogie Zaklínače oznámena
CD Projekt s oznamováními nelení, za to akvizice Activision Blizzard je stále přehazována z jedné strany na druhou. Overwatch 2 už stihlo nefungovat, ale naštěstí naše epizoda funkční - ehm - je.
Live service hra v kvalitě PlayStationu je cílem Jade Raymondové
Společnost Sony dokončila akvizici studia Haven, která byla oznámena letos v březnu. U té příležitosti jsme se dozvěděli, že se tým pod vedením zkušené Jade Raymondové hezky rozrůstá.
Sony investuje více do singleplayerových her, live service, PC verzí a mobilů
PlayStation hitům na počítačích se daří. O PC verze Horizon Zero Dawn, God of War a Days Gone je u hráčů zájem. Sony si uvědomuje příležitost a chce na tyto trhy výrazně expandovat.
Sony se více zaměří na multiplayer a kupuje Haven Studios pod vedením Jade Raymond
Společnost Sony dnes oznámila, že kupuje montrealské studio Haven Studios, které založila Jade Raymond. Tento tým byl představen na začátku roku 2021 a připravuje live service titul.
Steam ruší slevy?!
Všichni máme rádi slevy, ale Steam jim říká „ne“. Ubisoft je pro změnu (zřejmě) na prodej a EA ukazuje prstem a obviňuje další tvůrce za neúspěch Battlefieldu 2042. A mnohem víc se stalo za 90HODIN.
PlayStationu chybí střílečka. Vrátí se série SOCOM?
Dočká se série SOCOM dalšího dílu? Jeden z bývalých redaktorů IGN se v podcastu Sacred Symbols zmínil o možném pokračování. Novinář během rozhovoru řekl, že o oživení slavné značky nemá pochyby.
PlayStation chce více nekonečných her a s akvizicemi nekončí
Zhruba šest měsíců bylo potřeba k dokončení akvizice Bungie společností Sony, nejde tedy o přímou reakci na Microsoft, který kupuje Activision Blizzard za téměř 70 miliard dolarů.
První sezóna Battlefieldu 2042 odstartuje až v roce 2022
Na první sezónu Battlefieldu 2042 si hráči budou muset počkat. S vydáním hry odstartuje předsezóna, ale první battle pass a nový specialista v rámci první sezóny dorazí až v roce 2022.
Do Marvel’s Avengers přichází Spider-Man a další nový obsah
Trvalo to, ale konečně se Spider-Man dostane do Marvel’s Avengers. Dorazí v bezplatné aktualizaci s dalším novým obsahem. Pavoučí muž ale bude jen pro PS4 a PS5 verze hry.
Assassin's Creed po vzoru Fortnite?
Některé věci nedávají na první pohled smysl. Assassin's Creed se s pokračováním inspiruje u Fortnite, BMW dělá herní židle a Terka s Geluem jdou proti sobě. Tak hlavně, že je tu rodina a 90VTEŘIN.
Assassin's Creed se bude po vzoru Fortnite a GTA Online neustále vyvíjet
Ubisoft má v plánu udělat z Assassin's Creed live-service hru, která nabídne různé historické období a hráče připoutá pravidelnými aktualizacemi. Na projektu pracují dvě studia.
PS5 se přestane prodávat se ztrátou. Nový model byl zaregistrován
Sony má velké plány. Chce, aby PlayStation 5 ovládl polovinu konzolového trhu. Navíc se japonská společnost zaměří více na live service hry, mobilní tituly a seriály a filmy.
Hry od WB Games by mohly mít „velký důraz“ na live service
Nový inzerát na stránkách vydavatele hledá člověka, který by vypomáhal s evaluací nových projektů. Zároveň se však zmiňuje, že WB Games už nyní pracují na hrách s důrazem na live service.
Marvel's Avengers mají velký problém. Hra přichází o hráče a trpí matchmaking
Ambiciózní superhrdinská hra od tvůrců Tomb Raider je v ohrožení. Hráči přestávají hrát. Crystal Dynamics situaci uklidňují a slibují nový obsah. Bude to ale stačit, aby se hráči vrátili?
Marvel's Avengers: Mikrotransakce Assemble
Tvůrci série Tomb Raider se tentokrát rozhodli vydat do komiksových vod. Výsledek jejich snažení však působí značně rozpačitě.
Pirátské Skull and Bones bude herní službou se zaměřením na spolupráci hráčů
Svět a příběhy se mají odehrávat před očima hráčů a hra má obdržet pravidelné aktualizace a mít sociální aspekt jako Fortnite od Epic Games, které posloužilo jako inspirace.
Názor režiséra Star Wars Jedi: Fallen Order na singleplayerové hry je v ostrém kontrastu s filozofií EA
Vývojář zodpovědný za akční adventura Star Wars Jedi: Fallen Order je přesvědčen, že live service hry rozšířily trh, ale současně neodrazují hráče od singleplayerových příběhových titulů.